HDL on ylpeä voidessaan ilmoittaa, että olemme saaneet onnistuneesti päätökseen laajan projektin tiiviissä yhteistyössä Dogmanin kanssa. Hanke sisälsi täydellisen uudelleenplatformoinnin Magentosta ja Pimcoresta HDL Commerceen sekä uuden varaus- ja henkilöstöhallintajärjestelmän kehittämisen Dogmanin palveluita varten.
Uusi alusta lisää joustavuutta ja skaalautuvuutta
Dogmanin kasvaviin tarpeisiin ja tulevaisuuden tavoitteisiin vastaamiseksi olemme siirtäneet heidän verkkokauppa-alustansa Magentosta ja Pimcoresta HDL Commerceen. Uusi alusta tarjoaa enemmän joustavuutta, paremman käyttäjäkokemuksen ja paremman skaalautuvuuden, minkä ansiosta Dogman voi mukauttaa liiketoimintaansa yrityksen kasvaessa. Alusta on suunniteltu käsittelemään sekä nykyisiä että tulevia vaatimuksia, mikä takaa Dogmanin digitaalisen läsnäolon vankan perustan.
HDL Commerce on HDL:n itse kehittämä verkkokauppa-alusta, joka kaupallistettiin vuoden 2022 lopussa ja joka on kasvanut nopeasti pohjoismaisilla alustamarkkinoilla.
Dogman Care -palvelun tehostaminen uuden järjestelmän avulla
Vahvistaaksemme Dogmanin palveluja entisestään olemme rakentaneet räätälöidyn varaus- ja henkilöstöhallintajärjestelmän. Tämän uuden työkalun avulla asiakkaat voivat helposti varata tapaamisia verkossa, ja henkilökunnalla on mahdollisuus sujuvaan aikataulutukseen ja resurssien suunnitteluun. Järjestelmä on suunniteltu virtaviivaistamaan toimintaa ja luomaan sujuvampi kokemus sekä asiakkaille että henkilökunnalle.
Strateginen monivuotinen kumppanuus kestävän kasvun edistämiseksi
HDL ja Dogman ovat solmineet monivuotisen strategisen kumppanuuden, jonka tavoitteena on edistää Dogmanin tuotteiden ja palveluiden digitaalista kasvua. Tarjouskilpailun yhteydessä HDL:lle annettiin haaste: toimittaa täydellinen ratkaisu tiukassa aikataulussa 6-7 kuukauden kuluessa, kun Dogmanilla oli meneillään toiminnanohjausjärjestelmän vaihto. Näistä haasteista huolimatta HDL osoitti vahvuutensa ja joustavuutensa saattamalla onnistuneesti päätökseen yli 10 000 työtuntia käsittäneen projektin alusta käynnistykseen.
Kumppanuus kestää useita vuosia, ja siihen sisältyy jatkuva toiminta, tuki ja tukipalkkio, jonka avulla HDL varmistaa Dogmanin digitaalisen alustan sujuvan ja vakaan hallinnoinnin. Samalla HDL on tarjonnut sisaryhtiönsä Kepler Cloudin kautta tehokkaan ja luotettavan pilvipalvelun, joka on tukenut Dogmanin ympäristöjä intensiivisten kampanja-aikojen ja ruuhkahuippujen aikana.
Kepler Cloud perustuu omaan laitteistoon ja käyttää IAAS-ratkaisua OpenStack yhdessä Keplerin oman ohjelmiston kanssa. Tämä ratkaisu tarjoaa Dogmanille räätälöidyn ja saumattomasti integroidun pilvipalvelukokemuksen, joka vastaa Dogmanin ainutlaatuisia tarpeita.
Dogman ei siis ole ainoastaan lanseerannut uutta sähköisen kaupankäynnin alustaa, vaan myös aloittanut strategisen, kustannustehokkaan ja kestävän pitkän aikavälin ratkaisun yhdessä HDL:n ja Kepler Cloudin kanssa. Kumppanuus varmistaa, että Dogmanilla on vahvat valmiudet tulevaan kasvuun ja menestykseen digitaalisessa maailmassa.
Summering Av
Have any questions? Contact us!