Dogman Services x HDL
Helsingborg Design LAB on iloinen voidessaan auttaa Dogmania parantamaan varaustenhallintaa kehittämällä Dogman Care -palvelulle räätälöidyn alustan.
👉 Lue lisää hankkeesta täältä: https://lnkd.in/dAypt7sb
Dogman käytti aiemmin Boka Direktia, jossa jokaisella myymälällä oli oma järjestelmä ja tili varausten hallintaan. Tämä aiheutti useita haasteita, sillä kaikki myymälät tarjosivat samoja palveluja samaan hintaan, mutta niitä hallinnoitiin itsenäisesti. Tehokkuuden ja asiakaskokemuksen parantamiseksi Dogman halusi siirtyä keskitetympään rakenteeseen palveluidensa osalta Dogman Care -brändin alla.
HDL:n tehtäväksi annettiin räätälöidyn alustan kehittäminen Dogman Carelle. Rakensimme keskitetyn varausjärjestelmän, henkilöstöjärjestelmän henkilöstön ja varausten hallintaa varten sekä järjestelmän palvelujen ja hintojen keskitettyä valvontaa varten. Alusta perustuu kokoonpantavaan arkkitehtuuriin, mikä tekee siitä skaalautuvan ja tulevaisuudenkestävän.
Integroimme Voyadon myös omaan kirjautumisjärjestelmään (IDP), jotta sekä henkilökunta että asiakkaat saisivat saumattoman käyttökokemuksen. Alusta perustuu HDL:n omaan sähköisen kaupankäynnin moottoriin, mikä luo tulevaisuudessa mahdollisuuksia myydä palveluja ja tuotteita suoraan alustan kautta.
Tuloksena on vankka ja tehokas ratkaisu, joka parantaa sekä sisäistä tehokkuutta että asiakastyytyväisyyttä.
