Zonefloorball - Sähköisen kaupankäynnin seuraava sukupolvi HDL-kaupan kanssa
for leading brands
Zonefloorball on arvostettu floorball-merkki, joka tunnetaan markkinoiden parhaiden floorball-mailojen valmistajana.
Brändi on synonyymi laadulle, suorituskyvylle ja innovaatiolle, ja markkinaosuuden vahvistamiseksi se tarvitsi tulevaisuuden sähköisen kaupankäynnin alustan.
Intensiivisen hankintaprosessin jälkeen, jossa HDL:ää verrattiin useisiin kilpailijoihin, Zonefloorball valitsi meidät kumppanikseen. Tavoitteena oli kehittää seuraavan sukupolven sähköisen kaupankäynnin ratkaisu, jossa olisi tehokas B2B-moduuli, joka rakentuisi omalle alustallemme, HDL Commerceen.
Haasteena oli yhdistää muotoilu, toiminnallisuus ja saumaton käyttökokemus sekä kuluttajille että B2B-asiakkaille.
HDL Commerce, kevät kokoonpantava alusta
for leading brands
Zonefloorballin uuden sähköisen kaupankäynnin perustaksi tuli HDL Commerce, yhdisteltävä alustamme. Suunnittelu- ja teknologiaosaamistamme hyödyntäen pystyimme luomaan räätälöidyn ratkaisun, joka täytti tuotemerkin tiukat vaatimukset.
Hankkeessa integroitiin useita keskeisiä järjestelmiä kokonaisratkaisun luomiseksi. HDL Commerce toimii kaupankäyntimoottorina, kun taas HavaPIMiä käytetään tuotetietojen hallintaan.
Recombee tarjoaa tuotesuosituksia ja parantaa hakutoimintoja. Klaviyoa käytetään asiakastietoalustana (CDP) ja markkinoinnin automatisointiin, ja Adyen tarjoaa maksuratkaisut. Logtradea käytetään logistiikan hallintaan ja toimituksiin.
Hankkeeseen sisältyy myös sähköisen kaupankäynnin alustan käyttö ja ylläpito sekä pitkäaikainen suhde, jolla varmistetaan jatkuva kehitys ja innovointi.
Tulos experience
for leading brands
HDL Commercen avulla pystyimme toimittamaan sähköisen kaupankäynnin ratkaisun, joka vastasi tämän päivän vaatimuksia ja oli myös varustettu tulevaisuutta varten.
Alusta tarjoaa saumattoman ja intuitiivisen ostokokemuksen sekä kuluttajille että yritysasiakkaille, tehokkaat integraatio-ominaisuudet ja skaalautuvuuden. Yhdistämällä suunnittelun ja teknologian sekä UX-osaamisemme luomme parhaillaan ratkaisua, joka edistää Zonefloorballin jatkuvaa menestystä markkinoilla.
Hanke Zonefloorballin kanssa on parhaillaan käynnissä, ja uuden sähköisen kaupankäynnin ratkaisun odotetaan käynnistyvän vuoden 2025 ensimmäisellä neljänneksellä.