Brändin uudistaminen ylellisemmän identiteetin luomiseksi experience
for leading brands
Navark Yacht Broker on ylellisyyttä edustava luksusjahtien välittäjä, joka auttaa asiakkaita ostamaan ja myymään maailman halutuimpia jahteja.
Navarkilla on vahva asema markkinoilla, ja se halusi vaihtaa tuotemerkkiä, jotta se heijastaisi kehittymistään ja houkuttelisi entistä laajempaa yleisöä maailmanlaajuisella luksusjahtialalla.
Navark tajusi, että sen nykyinen brändi-identiteetti tarvitsi päivitystä, jotta se kuvastaisi paremmin sen eksklusiivista tarjontaa ja houkuttelisi enemmän premium-asiakkaita.
He tarvitsivat täydellisen brändiuudistuksen, johon kuului uusi logo, värimaailma, visuaalinen identiteetti ja kuvamateriaali, joka viestisi paremmin ylellisyydestä, hienostuneisuudesta ja laadusta. Haasteena oli säilyttää Navarkin perintö ja uskottavuus ja samalla uudistaa brändi vastaamaan markkinoiden nykyaikaisia odotuksia.
HDL toteutti Navarkille täydellisen brändiuudistuksen, johon kuului myös täysin uuden visuaalisen ilmeen kehittäminen.
Loimme uuden logon, joka symboloi yksinoikeutta ja tarkkuutta ja kuvastaa Navarkin sitoutumista tarjoamaan asiakkailleen parhaita luksusjahteja. Uudessa värimaailmassa yhdistyvät tyylikkäät merelliset sävyt ja kultaiset aksentit, jotka ilmentävät sekä perinteitä että nykyaikaa.
Kehitimme myös uuden visuaalisen tyylin, jossa keskityttiin välittämään seikkailun ja ylellisyyden tunnetta. Huolellisesti valittujen kuvien ja tyylillisten elementtien avulla loimme vahvan visuaalisen narratiivin, joka tiivistää sen, mitä Navark edustaa: yksinoikeutta, eleganssia ja henkilökohtaista palvelua.
Uusi brändi-identiteetti on antanut Navarkille uudistetun ja modernisoidun profiilin, joka kuvastaa sen premium-tarjontaa tehokkaalla tavalla.
Vahvan ja harkitun suunnittelun avulla HDL on auttanut Navarkia erottautumaan kilpailijoista ja vahvistamaan asemaansa markkinoilla.
Sekä asiakkaiden että sidosryhmien reaktiot ovat olleet erittäin myönteisiä, ja Navarkin päivitetty brändi-identiteetti, joka kuvastaa nyt paremmin Navarkin asemaa luksussegmentissä, on selvästi tunnustettu. Uudelleenbrändäys on myös antanut Navarkille mahdollisuuden viestiä tarjonnastaan tehokkaammin ja tavoittaa enemmän korkean profiilin asiakkaita.