Dogman on vakiintunut lemmikkieläinkauppaketju. experience
for leading brands
Dogman on vakiintunut lemmikkieläinkauppaketju, joka toimii neljässä maassa.
Laaja valikoima lemmikkieläintuotteita ja lisäksi jokainen myymälä tarjoaa myös kylpylä- ja hoitopalveluja koirille ja kissoille. Vahvan markkina-asemansa ansiosta Dogman halusi keskittää näiden palvelujen hallinnan, jotta asiakaskokemus olisi yhtenäisempi.
Haaste experience
for leading brands
Dogman oli aiemmin työskennellyt Boka Direktin kanssa, jossa jokaisella myymälällä oli oma järjestelmä ja tili varausten hallintaa varten.
Tämä johti moniin haasteisiin, sillä kaikki myymälät tarjosivat samoja palveluja samaan hintaan, mutta niitä hoidettiin itsenäisesti.
Tehokkuuden ja asiakaskokemuksen parantamiseksi Dogman halusi siirtyä keskitetympään palvelurakenteeseen Dogman Care -brändin alla.
Ratkaisu experience
for leading brands
HDL:n tehtävänä oli kehittää Dogman Care -yritykselle räätälöity alusta, johon rakensimme keskitetyn varausjärjestelmän, henkilöstöjärjestelmän henkilökunnan ja varausten hallintaa varten sekä järjestelmän palvelujen ja hintojen keskitettyä valvontaa varten.
Alusta perustuu kokoonpantavaan arkkitehtuuriin, mikä tekee siitä skaalautuvan ja tulevaisuudenkestävän.
Integroimme Voydaon myös omaan kirjautumisjärjestelmään (IDP) tarjotaksemme sujuvan käyttökokemuksen sekä henkilökunnalle että asiakkaille.
Alusta perustuu HDL:n omaan sähköisen kaupankäynnin moottoriin, mikä luo tulevaisuudessa mahdollisuuksia myydä palveluja ja tuotteita suoraan alustan kautta.
Uuden Dogman Care -alustan avulla HDL on onnistuneesti keskittänyt varausprosessin ja henkilökunnan hallinnan 20 myymälään neljässä eri maassa. Alustan avulla hallitaan nyt yli 2 000 varausta ja varmistetaan yhtenäinen ja tehokas palveluntarjonta koko Dogman-ketjussa.