HDL:n brändäys ja verkkokotelo Navark Yachtbrokersille – Helsingborg Design LAB

HDL:n brändäys ja verkkokotelo Navark Yachtbrokersille

2 min lukea 27 heinä

HDL:ssä olemme ylpeitä voidessamme työskennellä sellaisten brändien kanssa, joilla on vahva historia ja selkeä visio. Yksi tällainen yhteistyö on projektimme Navark Yachtbrokersin kanssa, joka on tunnettu nimi eksklusiivisessa jahdinvälityksessä Ruotsissa. Vuonna 1990 Helsingborgissa perustettu Navark on nykyään yksi Pohjoismaiden vakiintuneimmista toimijoista, joka on erikoistunut ensiluokkaisiin purje- ja moottorijahteihin. Yli 30 vuoden kokemuksella Navark on luonut vahvan kansainvälisen verkoston ja maineen laadusta, rehellisyydestä ja syvällisestä tuntemuksesta sekä Pohjoismaiden että Euroopan venemarkkinoilla.

Kun Navark otti meihin yhteyttä, kyse ei ollut vain uudesta visuaalisesta ilmeestä. He tarvitsivat digitaalista muutosta, joka modernisoi heidän brändinsä, virtaviivaisti sisäisiä järjestelmiä ja vahvisti heidän digitaalista läsnäoloaan myyntikanavissa.

Uusi digitaalinen aikakausi

Aloitimme päivittämällä heidän graafisen profiilinsa ja brändi-identiteettinsä. Tavoitteena oli säilyttää perintö ja arvot ja luoda samalla nykyaikaisempi ja houkuttelevampi visuaalinen ilme. Tätä täydennettiin upouudella verkkosivustolla, joka kuvastaa Navarkin ensiluokkaista asemaa ja tarjoaa saumattoman käyttökokemuksen asiakkaille, jotka etsivät unelmiensa venettä tai haluavat myydä Navarkin kautta.

Julkisen verkkosivuston lisäksi kehitimme myös sisäisiä järjestelmiä, joilla yksinkertaistetaan veneiden hallintaa, parannetaan työnkulkuja ja mahdollistetaan sujuvampi viestintä ja integrointi eri myyntikanavien kanssa, jotta Navark voi keskittyä siihen, mitä se tekee parhaiten: oikean veneen ja oikean ostajan yhdistämiseen.

Meren - ja toistensa - läheisyys

Yhteistyötä helpotti myös se, että toimistomme sijaitsevat vain 300 metrin päässä toisistaan. Jaamme sekä meren ilmapiirin että inspiraation - mikä edisti tiivistä ja luovaa yhteistyötä, jossa oli paljon energiaa.

Navarkin seikkailunhalua ja optimismia kuvaamaan luotiin myös uusi slogan: ”Seas the Day” - leikkisä mutta voimakas lause, joka kuvastaa rakkautta merta kohtaan ja mahdollisuuksia, joita jokainen uusi päivä merellä tuo tullessaan.

Tutustu hankkeeseen

Olemme todella ylpeitä lopputuloksesta ja odotamme innolla Navarkin jatkuvaa matkaa.
Tutustu brändi- ja verkkokuvaan täällä.

More on this topic

Tapaus & hanke 28 joulu

Dog Academy X HDL

Olemme erittäin innoissamme voidessamme ilmoittaa, että Dog Academy on lanseerannut uudet, modernit verkkosivut, jotka todella tekevät oikeutta heidän upealle työlleen koirien koulutuksen ja opetuksen parissa.

Läs mer
Tapaus & hanke 17 marras

Sail Racing x HDL

Sail Racing halusi työskennellä tiimin kanssa, joka ymmärsi sekä brändin että heidän visionsa korkeasta suorituskyvystä sekä teknisesti että muotoilun osalta. Tiimimme loi upouuden designin, joka kuvastaa Sail Racingin brändi-identiteettiä ja...

Läs mer
Tapaus & hanke 10 marras

Dogman X HDL

Hanke sisälsi uudelleenmuotoilun lisäksi myös tietojen siirtämisen, toiminnanohjausjärjestelmän integroinnin ja siirtymisen HDL Commerceen HavaPIMin kanssa tuotetiedon hallintaa varten. Haasteena oli tiukka aikataulu - hanke oli saatava päätökseen kuudessa kuukaudessa alusta...

Läs mer
Tapaus & hanke 03 marras

Dogman Services x HDL

Helsingborg Design LAB on iloinen voidessaan auttaa Dogmania parantamaan varaustenhallintaa kehittämällä Dogman Care -palvelulle räätälöidyn alustan. 👉 Lue lisää hankkeesta täältä: https://lnkd.in/dAypt7sb Dogman käytti aiemmin Boka Direktia, jossa jokaisella myymälällä...

Läs mer
Tapaus & hanke 16 marras

Helsingborg Design LAB voittaa palkintoja Sail Racing -sivustosta

Meillä on ilo ilmoittaa, että omistautunut työmme ja intohimomme suunnittelua kohtaan on saanut tunnustusta useilla palkinnoilla. Tässä on tarkempi katsaus tunnustuksiin, jotka olemme saaneet työstämme Sail Racing -sivuston parissa: Erityiskiitokset...

Läs mer
;