Toimitusjohtajat ja liiketoiminnan kehittäjät esittelevät usein tuotteitaan ja palvelujaan verkkosivuillaan hyvin jäsennellysti. Tämä johtaa usein siihen, että verkkosivustoa käytetään tuote- tai palveluluettelona, mikä ei kuitenkaan ole tarkoitus.
Sen sijaan toimitusjohtajien tulisi esittää potentiaalisten ostajiensa liiketoiminnan tarpeet ja halutut tulokset
(jotka on otettu aiemmista asiakastöistä) sekä kohtuullinen määrä tuotetietoa.
Monet puhuvat tarinankerronnasta, mutta vain harvat onnistuvat luomaan tarinan digitaalisissa kanavissaan. Ei sellaista tarinaa, jota luulet kävijöidesi tarvitsevan, vaan sellaista, joka kuvastaa brändiäsi, tuotteitasi ja tavoitteitasi. Miten saat asiakkaan konvertoitumaan ”tarinankerronnan” avulla – Me autamme sinua.