Dogman, johtava lemmikkieläinten hoidon vähittäismyyjä, jolla on vakiintunut myymäläketju useissa maissa, kohtasi merkittäviä haasteita sähköisen kaupankäynnin skaalaamisessa. Heidän nykyinen Magento-ratkaisunsa, johon oli yhdistetty vanhentunut PIM-järjestelmä (Pimcore) ja vanha ERP-integraatio Navisioniin, esti heitä kasvamasta.
Vaikka edellinen toimisto investoi useisiin yrityksiin modernisoida alustaa, kuten päivityksiin ja PWA-esiintymiin, se ei pystynyt tuottamaan Dogmanin tarvitsemia tuloksia. Hitaat latausajat, ongelmat tuotteiden näyttämisessä ja rajalliset toiminnot aiheuttivat sen, että vanhentunut alusta oli kallis ja haittasi Dogmanin kykyä sitouttaa käyttäjiä ja parantaa konversiolukuja.
HDL otti Dogmanin käyttöön HDL Commerce -ratkaisun, joka on yhdisteltävä ja joustava alusta, joka on suunniteltu vastaamaan yrityksen tulevaisuuden kasvutavoitteita.
Vaikka edellinen toimisto investoi useisiin yrityksiin modernisoida alustaa, kuten päivityksiin ja PWA-esiintymiin, se ei pystynyt tuottamaan Dogmanin tarvitsemia tuloksia. Hitaat latausajat, ongelmat tuotteiden näyttämisessä ja rajalliset toiminnot aiheuttivat sen, että vanhentunut alusta oli kallis ja haittasi Dogmanin kykyä sitouttaa käyttäjiä ja parantaa konversiolukuja.
HDL otti Dogmanin käyttöön HDL Commerce -ratkaisun, joka on yhdisteltävä ja joustava alusta, joka on suunniteltu vastaamaan yrityksen tulevaisuuden kasvutavoitteita.