Monet tavarantoimittajat rikastuttavat verkkosivujaan vakuuttavilla viesteillä, jotka ulottuvat tuote- tai palvelukyvykkyyksien ulkopuolelle. Sen sijaan näiden verkkosivustojen on sitoutettava ostajat ja tarjottava heille ostopäätöstä helpottavia tietoja ja työkaluja.
Toimitusjohtajien on asetettava etusijalle verkkosivujensa jatkuva arviointi, jotta he voivat tunnistaa optimointimahdollisuuksia. Ehdotamme, että toimitusjohtajien tulisi keskittyä seuraaviin osa-alueisiin:
Oikean suunnittelutoimiston valinnalla on suuri vaikutus yrityksesi digitaalisten aloitteiden onnistumiseen. Laajoilla, jatkuvasti muuttuvilla toimistomarkkinoilla voi olla haastavaa liikkua, ja voi olla vaikea tietää, mistä aloittaa etsiminen. Silti monien organisaatioiden on investoitava oikeat resurssit tai suoritettava haku- ja arviointiprosesseja maksimoidakseen onnistumisen mahdollisuudet. Organisaatiot tarvitsevat ketteriä toimistokumppaneita, jotka voivat tuoda työhön oikean yhdistelmän kokemusta, luovuutta, teknologiaa ja taitoja. Kun yritykset ottavat yhä enemmän vastuuta, miten ne voivat samanaikaisesti tehdä yhteistyötä ulkopuolisten virastojen kanssa edistääkseen laatua ja innovointia keskeisissä tuotteissa ja palveluissa?